نوشته شده توسط : mohammad

RosettaStone آموزش زبان رزتا استون


خرید RosettaStone آموزش زبان رزتا استون


دسته آموزش زبان زیردسته چند زبان

نرم افزار بسیار پیشرفته آموزش زبان رزتا استون بصورت فول ورژرن در یک DVD ، زبانهایی که در پک آموزش داده میشود شامل: انگلیسی در دو سطح ، عربی ، آلمانی ، ژاپنی ، روسی ، ولزی ، دانمارکی ، ایتالیایی ، اسپانیایی ، فرانسوی ، اندونزیایی ، اتریشی و چینی میباشد . بهترین متد آموزش زبان های مختلف روشی است که در این نرم افزار ارائه می شود و شما را مجذوب زبان مورد نظرتان می کند.این مجموعه محصول شرکت معتبر rosetta stone میباشد که بر روی آموزش زبان های موجود در سرتاسر دنیا فعالیت می کند.
این مجموعه یکی از کامل ترین مجموعه های آموزش زبان های خارجی در دنیا می باشد * نرم افزار آموزش زبان های خارجی با تشخیص گفتار برای تمرین لهجه * با بیش از 8000 تصویر و عبارت در 312 درس * در حدود 850 ساعت آموزش تصویری و ویدئویی * شامل بخش مرجع جهت یادگیری واژگان و گرامر بدون فهرست * تمرین ، پیش نمایش و امتحان برای هر درس بصورت خودآموز و خودکار .
نحوه آموزش : به این گونه است که شما در این شیوه کاملا اکتیو هستید یعنی آموزش از طریق نشان دادن عکس و بیان لغات و جملات مربوط به آن عکس می باشد. و در پایان هر درس شما را امتحان می کند و نحوه تلفظ و دیکته خود را کاملا می توانید تقویت کنید و به مهارت های دیداری و شنیداری کاملی از زبان مورد نظر دست یابید و... توضیح کامل دادن درباره ویژگیهای منحصر بفرد این نرم افزار احتیاج به درج دهها صفحه دارد که ما بطور خلاصه بیان کردیم

فروشنده: 724

قیمت: 5,400 تومان

درصد :10

خرید RosettaStone آموزش زبان رزتا استون

خرید ساعت سواچ طلایی
خرید سرویس 7 پارچه تفلون تابان با درب پیرکس





:: برچسب‌ها: خرید , RosettaStone , آموزش , زبان , رزتا , استون ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: